Często zadawane pytania - Wysyłka i dostawa

Ile trwa dostawa?

W zależności jaki produkt wybrano terminy dostawy są różne. Przewidywany termin dostawy jest zawsze podany na stronie produktu. W przypadku dostawy "Poczta Polska : 0,00 zł 12-43 dni roboczych" Zamówiony towar dostarczany jest bezpośrednio z zagranicy do Ciebie i powoduje to wydłużony czas oczekiwania. Towar najczęściej dostarczany jest w około 14 dni roboczych. Niestety z powodu długiej trasy do przebycia dostawa może opóźnić się maksymalnie do dwóch miesięcy. Dostawa "Kurier : 0,00 zł 1-2 dni robocze" oraz "Paczkomaty 24/7 : 0,00 zł 2-3 dni robocze" realizowana jest w Polsce i podany na stronie produktu czas odzwierciedla przewidywany termin dostawy. Zapoznaj się z naszym REGULAMINEM, aby poznać więcej szczegółów.


Dostarczono mniej produktów niż zostało zamówione

Jeśli zamówiono więcej produktów, to mogły one zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.


Jak mogę śledzić zamówienie?

Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie zlecone do wysłania, wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją o dostawie oraz link do strony, na której można sprawdzić stan zamówienia.

Możesz także sprawdzać stan zamówienia w zakładce Historia zamówień po zalogowaniu się na stronie Moje konto.


Dokąd wysyłamy zamówienia?

Zamówienia złożone na stronie polskiego sklepu mogą zostać dostarczone do większości krajów na świecie i tylko osobom, które ukończyły 18 lat.

Termin dostawy jest różny w zależności od kraju dostawy . Na etapie finalizacji zamówienia wyświetlane są wszystkie opcje dostępne dla danego adresu.


Jakie są koszty wysyłki?

Koszt dostawy jest darmowy od zawsze na zawsze!


Niedostarczone przesyłki

Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, Poczta Polska pozostawi awizo z informacją o możliwości odbioru przesyłki w ich jednostce. Jeżeli produkt nie zostanie odebrany w ciągu 7dni od momentu wystawienia pierwszego awiza, zostanie przedłożone powtórne awizo. Brak odbioru przez następne 7dni powodować będzie zwrot przesyłki do Sprzedającego za granicą. W przypadku dostawy z Polskich magazynów informacje o dostawie wysyłane są drogą elektroniczną i telefoniczną.