OBSŁUGA KLIENTA

Jak będziemy używać Twoich danych osobowych?
Będziemy używać danych osobowych do przetwarzania Twoich pytań, reklamacji, zgłoszeń gwarancyjnych dotyczących produktów oraz pytań technicznych zgłaszanych pocztą e-mail, przez chat, telefonicznie i w mediach społecznościowych.
Możemy też kontaktować się z Tobą, jeśli wystąpią jakieś problemy z Twoim zamówieniem.

Które dane osobowe przetwarzamy?
Będziemy przetwarzać dane osobowe, które nam przekażesz, w tym między innymi: 

* dane kontaktowe, takie jak imię i nazwisko, adres, adres e-mail oraz numer telefonu
* datę urodzenia
* dane i historię płatności
* informacje kredytowe
* informacje o zamówieniach
* numer konta/ numer członkowski
* całą korespondencję na dany temat

Kto ma dostęp do Twoich danych osobowych?
Dane przekazywane firmom zewnętrznym są używane wyłącznie do świadczenia usług wymienionych powyżej i umożliwiają agencji zewnętrznej obsługę klientów w regionie Azji.

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane osobowe?
Twoje dane osobowe są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu sklepu Palaeno.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?
Rejestry wiadomości e-mail oraz rozmów telefonicznych i korespondencję będziemy przechowywać przez 365 dni, a dane potrzebne do zarządzania sprawami przez 12 miesięcy. 
W przypadku reklamacji zgłaszanych w sklepie dane będą przechowywane przez 2 lata – z wyjątkiem USA, gdzie są przechowywane przez 5 lat.

Twoje prawo do niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych na podstawie uzasadnionego interesu sklepu Palaeno: 
Masz prawo do niewyrażenia zgody na przetwarzanie Twoich danych na podstawie uzasadnionego interesu sklepu Palaeno. Sklep Palaeno zaprzestanie przetwarzania Twoich danych osobowych, chyba że będziemy w stanie znaleźć zgodne z prawem uzasadnienie tego procesu, które unieważni Twój interes lub prawa; albo z powodu roszczeń prawnych.